- Strona Główna
- Dla przemysłu
- Bramy i systemy
- Systemy przeładunkowe
Systemy przeładunkowe
Oferujemy szereg produktów z zakresu techniki przeładunku w postaci bram, pomostów, uszczelnień, oraz wyposażenia dodatkowego. Wszystkie elementy tworzone są w oparciu o najwyższą jakość materiałów oraz najnowocześniejsze technologie, spełniając wszystkie normy dotyczące bezpieczeństwa oraz eksploatacji.
STANOWISKA PRZEŁADUNKOWE WIŚNIOWSKI - nowa jakość
Pomost przeładunkowy RH12B - nowość na polskim rynku!
Przeznaczeniem pomostu jest niwelowanie różnicy poziomu między miejscem rozładunku, a skrzynią ładunkową samochodu dostawczego.
Pomost przeładunkowy RH12B jest elektrohydrauliczną rampą przeładunkową z opuszczaną klapą. Montaż rampy oraz przygotowanie gniazda są bardzo proste, ponieważ model ten posiada konstrukcję samonośną. Wymiar rampy oraz sposób mocowania został dobrany w taki sposób, aby umożliwić montaż w standardowych gniazdach prefabrykowanych z podcięciem pod windę samochodu.
Śluzy uszczelniające
Śluzy uszczelniające oferowane przez firmę WIŚNIOWSKI to doskonałe rozwiązania cechujące się trwałością i dobrymi właściwościami użytkowymi. Pozwalają one ograniczyć zużycie energii oraz zapewniają zabezpieczenie dla przeładowywanych towarów a także zwiększają komfort pracy dla personelu.
Dzięki zastosowaniu wytrzymałych materiałów charakteryzują się dużą odpornością na promieniowanie UV a także wysokie i niskie temperatury. Trwale zachowują estetyczny wygląd, a poszczególne elementy nie odkształcają się.
Oferujemy śluzy uszczelniające w różnych wersjach, dostosowanych do rodzaju pojazdów, przeładowywanych towarów oraz metod magazynowania.
Naprowadzacze
Bezpieczne i precyzyjne dokowanie pojazdu ciężarowego w miejscu przeładunku odbywa się za pomocą naprowadzaczy kół.
Naprowadzacze umożliwiają precyzyjne zaparkowanie pojazdu, bez niebezpieczeństwa uszkodzenia zarówno stanowiska przeładunkowego i budynku, jak również pojazdu.
Obojniki
To dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniami stacji przeładunkowej oraz pojazdu. Ich zadaniem jest pochłanianie siły i amortyzacja uderzenia samochodu ciężarowego dokującego w stacji przeładunkowej.